NRK Sommeråpent

Når Operaen sier hopp, spør man hvor høyt.
Heldigvis er det som regel veldig gøy å hoppe. Som nå.
Å være med på NRKs første sending av Sommeråpent for sesongen, er gøy! Og enkelt!
Man stiller i kostyme og sminke, opptrer foran kamera med veldig erfaren intervjuer, prøver å skape litt gøy og moro, og vips: Ferdig! 🙂 Herlig!
Sitter i garderoben og skriver dette mens jeg venter på sminketid som er om litt. Etter opptredenen kommer jeg tilbake med rapport! 😉

Etterpårapport:

Det var veldig moro!
Selv om sendingen ble anser anderledes enn hva vi snakket om på forhånd, og jeg klarte å glemme teksten på en sang jeg har sunget siden jeg var 16 år, gikk det bra! Innholdsmessig og hvordan jeg presenterte Operaen, synes jeg var bra! Så i det store og hele, en kjempepositiv opplevelse!

Espen

20110627-100838.jpg

Om Espen Langvik

Solist ved Nasjonaloperaen.
Dette innlegget ble publisert i Bilder, DNO&B og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

