Vel overstått premiére!

Suksess!

Dét må man vel i all ydmykhet kunne få lov til å si. Følte selv at det gikk bra, og at det vi hadde øvd på og avtalt gikk som det skulle. Selv den improviserte delen fikk en og annen latter, så joda, jeg er godt fornøyd!

Det var ikke så galt i avisene heller, de jeg har sett ihvertfall. Jeg er så bramfrisk at jeg legger noen klipp her (redigert til å se best mulig ut, selvfølgelig!) =)

Det er billetter å få ved oppmøte i billettluka på Operaen, så om noen fremdeles har lyst til å ta en titt, møt opp!

Dagbladet: » Espen Langviks Papageno traff den vokale nerven i sin scenefigur. » (også stod det noe om å vippe på grensen til det parodiske, men dét tar jeg ikke så nøye! 😉

Vårt Land: » Til gjengjeld inkarnerte fuglefangeren Papageno seg i Espen Langvik som den artigste, villeste og varmeste Papageno en kan tenke seg. En munter, menneskelig tolkning av et virrende vesen på den store scenen som kalles livet – det er til å kjenne seg igjen. Energisk, godt scenetekke, leken og med en fargerik stemme som han kan reise langt på. »

Kulturkompasset: » Den norske bariton Espen Langvik (Papageno) har fortjent like stor applaus. Han sang og spilte med vakker stemme og stort humørfullt register. »

Ja, er i grunn ganske så godt fornøyd! =)

Vi snakkes!

Espen

Om Espen Langvik

Solist ved Nasjonaloperaen.
Dette innlegget ble publisert i DNO&B. Bokmerk permalenken.

6 svar til Vel overstått premiére!

  1. TK sier:

    All skryt er vel fortjent! =)

  2. Tone sier:

    To tomler i været – ikke ofte jeg ler så godt i operaen. Og med vakker sang på toppen av det hele 🙂 Takk for en flott opplevelse!

  3. Oda sier:

    Skulle gjerne sett den, men er en blakk ungdom dessverre. Gratulerer med god kritikk og overstått premiere 🙂

  4. Oda sier:

    Etter et par sekunders ettertanke ser jeg at innlegget er skrevet i 2011.. Da var det visst ikke så farlig at jeg ikke har penger akkuratt nå for å se det! Haha

Legg igjen en kommentar

